HTML

All You Can (Not) Eat

2012.06.19.-2012.08.28.

Friss topikok

  • Mis: szoval ennyi volt? (2012.08.04. 09:33) Here I am :)
  • pinkbutterfly: @AllYouCan(Not)Eat: Mi Agárdra járunk a Popstrandra, még akkor is, amikor a srácokkal Velencén vag... (2012.07.03. 22:36) Kezdés előtt 3. (olyan kreatív vagyok:D)
  • AllYouCan(Not)Eat: persze, minden ok, csak megint telora korlátozódtam, azon pedig csak kommentet tudok irni, posztot... (2012.06.27. 00:02) Day 4.
  • AllYouCan(Not)Eat: Na már rájöttem, hogy mit hogy kell használni, és hozzá adtalak :)) (2012.06.22. 10:53) Elmaradásaim..
  • AllYouCan(Not)Eat: Hát, pontos eredményeket még nem tudok, mert ma megyek majd a biziért, de minden tök jó lett (5ös ... (2012.06.20. 10:34) Hoppá, hoppá..

Címkék

2012.06.14. 09:14 AllYouCan(Not)Eat

Kezdés előtt 2.

https://www.youtube.com/watch?v=JPSuOWE8B94&feature=related

Tegnap este már annyira izgultam, annyira várom már a jövőhét keddet, hogy csak na. Pedig vissza fogom sírni majd jópárszor ezt a pár napot, az biztos. Kb. éjfélkor még a neten voltam és rántásnélküli főzelék recepteket nézegettem, illetve annak jártam utána, hogy a csirkemellet hogyan is kell párolni, mert hogy én olyan még nem csináltam, meg amúgy se ettem eddig csirkemellet. :D De most már tudok mindent. Jobb lenne ha hétfőn a lifetiltből érettségiznék, mint hogy civilből, magyarból meg töriből. :D De ez van. Ezt a pár napot túlélőüzemmódban csinálom végig, a kövi pár hónapot meg pláne. :D
Jövőhét hétfőn annyi dolgom lesz, ami képtelenség, hogy beleférjen 24 órába, de majd megoldom valahogy. Vááá tényleg nagyon várom már a keddet :)
Pont azon gondolkoztam, hogy mivel nagyon szeretek sütni, milyen furcsa lesz, hogy majd nem kóstolhatom meg a tésztákat, krémeket. Bár nyáron amúgy is kevesebbet sütök, ha meg csinálok valamit, akkor majd anyum kóstolgatja nekem. :D Lehet, hogy bevetem majd az a trükköt, hogy rágózni fogok sütés/főzés közben, és akkor tutira eszembe se fog jutni kóstolgatni. Úgy várom már ezt az egészet :)) De legfőképp a végeredményt, de hát ahhoz jó pár kilométer kell majd, jó pár centi, jó pár izzadságcsepp. :D
Egyébként csak itthon, anyuék tudják hogy elkezdem ezt a programot. Senki más. Még a párom sem, mert szeretném, ha majd magától venné észre (jó amúgy felfog tűnni neki, hogy esténként nem ice teaval a kezemben fogok lebattyogni hozzá, hanem vízzel, meg majd a kajálásoknál). Tudom, hogy azt gondolják, hogy ez biztos megint valami agymenés, amit 2 hét után befejezek. Pont ezért jó lesz majd rácáfolni. :) Tudom, hogy sikerülni fog.

I-can-do-it.jpg

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://allyoucannoteat.blog.hu/api/trackback/id/tr384587368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pinkbutterfly · http://www.wannabebutterfly.blog.hu 2012.06.15. 16:59:03

követni foglak, remélem rendszeresen fogsz írni :)

AllYouCan(Not)Eat 2012.06.15. 18:10:40

Hát én is remélem :) Egyébként én is akartam már hozzád írni, hogy én is követlek majd :) Kitartást nekünk!:)

AllYouCan(Not)Eat 2012.06.16. 16:47:23

@pinkbutterfly: btw, hozzád nem lehet vagy csak én nem tudok kommentet írni? :)

pinkbutterfly · http://www.wannabebutterfly.blog.hu 2012.06.16. 18:55:26

@AllYouCan(Not)Eat: Hivatalosan leheet, de mióta új kezelőfelület van, meg van bolondulva a sablonom :D Mindjárt utána is nézek :p

pinkbutterfly · http://www.wannabebutterfly.blog.hu 2012.06.16. 19:04:29

@pinkbutterfly: na sikerült rájönnöm, hogy akkor lehet írni, ha megnyitod a posztot x'D
mivel nem alap sablonom van, így sajnos egyelőre csak így lehet. :D
süti beállítások módosítása