HTML

All You Can (Not) Eat

2012.06.19.-2012.08.28.

Friss topikok

  • Mis: szoval ennyi volt? (2012.08.04. 09:33) Here I am :)
  • pinkbutterfly: @AllYouCan(Not)Eat: Mi Agárdra járunk a Popstrandra, még akkor is, amikor a srácokkal Velencén vag... (2012.07.03. 22:36) Kezdés előtt 3. (olyan kreatív vagyok:D)
  • AllYouCan(Not)Eat: persze, minden ok, csak megint telora korlátozódtam, azon pedig csak kommentet tudok irni, posztot... (2012.06.27. 00:02) Day 4.
  • AllYouCan(Not)Eat: Na már rájöttem, hogy mit hogy kell használni, és hozzá adtalak :)) (2012.06.22. 10:53) Elmaradásaim..
  • AllYouCan(Not)Eat: Hát, pontos eredményeket még nem tudok, mert ma megyek majd a biziért, de minden tök jó lett (5ös ... (2012.06.20. 10:34) Hoppá, hoppá..

Címkék

2012.06.22. 10:52 AllYouCan(Not)Eat

Day 4.

Húha. Tegnap futottam, háromnegyed órát, 5 km-t. Hát elég szánalmas, de így másodikra nem rossz szerintem. Bár igaz, hogy az emelkedőnél majdnem meghaltam (szó szerint, mert majdnem elütött egy kocsi, asszem nem hallgatok zenét futás közben inkább:D), de végig az a farmersort lebegett a szemem előtt, amibe beleakarok fogyni (vagyis hát, rám jönni rám jön, de egy jónagyadaghányásnak nézek ki benne). Rájöttem, hogy egyedül jobb futni nekem. Mert ha ott van más, akkor mindig gyorsabban akarok futni, aminek az a következménye, hogy 10 perc után nekem végem és megállok. Így meg lehet, hogy az eredmény nem jó, de legalább futottam tisztességesen, illetve, nem álltam meg, csak egyszer amikor megbotlottam (amúgy rájöttem, hogy én rendkívűl béna és szánalmas vagyok, vagy csak murphy baszogat mindig), és kaptam egy mini szívrohamot, mert majdnem arccal estem a földnek, ott kellett 2 perc, hogy összeszedjem magam :D Ma reggel pedig tekertem 15 km-t a szobabiciklin, ami nekem szintén húzós volt, de esküszöm, egyre jobban megy. Csak én olyan okos gyerek vagyok, hogy előtte megfürödtem. De hogy minek? Mert most utána is fürödhettem. Ebből is látszik, hogy én mindent jó alaposan átgondolok előre. A kajával nincs gond, esküszöm, tökre élvezem ezeket a kajákat, nem élem meg sanyargatásként.

tumblr_m5q1gy9HWP1rwd1oyo1_400.jpg

Ma már nem csinálok semmit, megyünk ki a falunapokra főzni, holnap szintén egész nap főzzük azt a rengeteg adag babgulyást, úgyhogy holnap szerintem pihinap lesz, vagy maximum bicikli. Vasárnap pedig megint futimuti. Ja, most jut eszembe, hogy mára hátra van még a has, utána meg a felsőtest. Már megint jó hülye vagyok. :D Nem tudom mi van velem, de most vigyorgok összevissza, jó kedvem van, tele vagyok energiával:))) Most olyan szupcsi minden xD
(Amúgy minek kellett az érettségink mellé még kiosztani díszkiadásban a tavaly módosított alaptörvényt? Tüzelni jó lesz, kb ennyi.. )

Ez az érettségim legszebb mondata: In accordance with the provisions of article  54 (4) and (5) of Government Decree no. 100/1997 (VI. 13.) on Issuing the Rulels Governing Secondary School Final Examinations, this certificate of Hungarian-English Dual Language Secondary Education shall be regarded as equivalent to a language proficienty examination certificate of type C1 complex, obtained in English language, at advanced level, officially recognised by the state.

Úgy örülök, hogy sikerült :)

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://allyoucannoteat.blog.hu/api/trackback/id/tr424604270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AllYouCan(Not)Eat 2012.06.27. 00:02:57

persze, minden ok, csak megint telora korlátozódtam, azon pedig csak kommentet tudok irni, posztot nem:/ de amugy minden rendben:))
süti beállítások módosítása