HTML

All You Can (Not) Eat

2012.06.19.-2012.08.28.

Friss topikok

  • Mis: szoval ennyi volt? (2012.08.04. 09:33) Here I am :)
  • pinkbutterfly: @AllYouCan(Not)Eat: Mi Agárdra járunk a Popstrandra, még akkor is, amikor a srácokkal Velencén vag... (2012.07.03. 22:36) Kezdés előtt 3. (olyan kreatív vagyok:D)
  • AllYouCan(Not)Eat: persze, minden ok, csak megint telora korlátozódtam, azon pedig csak kommentet tudok irni, posztot... (2012.06.27. 00:02) Day 4.
  • AllYouCan(Not)Eat: Na már rájöttem, hogy mit hogy kell használni, és hozzá adtalak :)) (2012.06.22. 10:53) Elmaradásaim..
  • AllYouCan(Not)Eat: Hát, pontos eredményeket még nem tudok, mert ma megyek majd a biziért, de minden tök jó lett (5ös ... (2012.06.20. 10:34) Hoppá, hoppá..

Címkék

2012.06.13. 21:12 AllYouCan(Not)Eat

Kezdés előtt

Na. Hát rávettem magam. Jövőhét kedden, azaz június 19-én kezdem az első 75 napos programomat(nem tudom miért nem 70, de mindegy:D). Azért akkor kezdem, mert 18-án lesz az érettségi szóbelim, és addig csak arra akarok koncentrálni. 19 éves és 160 cm vagyok, 60-62 kg között mozgok. Ez közel sem ideális. A versenysúlyom kb. 54 kg, most is az a cél.. de nem is a kg a lényeg, hanem az, hogy tetszek MAGAMNAK a tükörben. Még nem mértem meg magam, nem csináltam kezdő képeket sem, azt majd 18.-án.
Igen, tisztában vagyok vele, hogy nem nyáron kell ezt a programot csinálni. De úgy vagyok vele, hogy most motivált vagyok, és amúgy se sokat járok strandra (nem azért, mert nem akarok fürdőruhában mutatkozni), azon a 2 napon amikor strandolunk, ami bele fog csúszni a program alatt, le fogok mondani a lángosról meg a hekkről. Mert megér annyit.
A diéta adott a lifetiltről, a tartós élelmiszereket megvettem már, a többit majd hétfőn intézem. Edzéstervet is összeállítottam.. Futás minden mennyiségben, szobabicikli is (mert az van itthon, és anyum így is mindig cseszeget, hogy miért nem használom) és a lifetiltes has edzés illetve a hát-mell-kar súlyzós edzés lesz terítéken.
(A program végén, után tervbe van egy intenzív fenékformálás is.) Ez ennyi. Legnehezebb az alkoholról lesz lemondani, de most ez sem érdekel. Abban reménykedem, hogy idővel, ahogy beindul a fogyás amúgy is felszabadultabb leszek és nem lesz szükségem a piára ehhez (na meg bulizni se járok sokszor...). :D
A kerti partyt, hát, azt is ki kell bírni, ez van, miért nem gondolkoztam előre. Tényleg fontosnak tartom, hogy ez most és így kezdjem el, mert nagy valószinűséggel szeptemberben sem lesz több kedvem hozzá, mint amúgy.
Egyébként, (majdnem) 4 éve kapcsolatban élek, így ezzel magyarázom ezeket a plusz kilókat (ja meg a fog.gátló, amit most abba fogok hagyni..). A párom szerencsés alkat, mert akármit eszik, nem látszik rajta, és hát amikor ő betolt egy tábla milkát, akkor én is, mert hát miért ne.. Amikor megismerkedtünk, hát, nem így néztem ki, jó, mondjuk akkor 15 voltam, de mindegy. Nem is a párom miatt van ez az egész, hanem magam miatt, hogy önbizalmat kreáljak magamnak. De hát persze nem fogom bánni, ha a párom büszkébb lesz rám.. meg azt se, ha majd esetleg megnéznek az utcán.. mert hát melyik nőnek nem kell a megerősítés?
A Lifetiltről még annyit, hogy a táplálékkiegeket nem tudom most megvenni (így nem lesz olyan hatásos, de azért csak ér valamit), mert nincs rá keret, ez van, fehérjeport viszont vettem, annyi még belefért (ja meg vitamint). A kaja ára is húzós (nekem), de ez van, ez most kell.
Előljáróban most ennyit, hétfőn képek, centik és keddtől diéta. Lélekben úgy érzem felkészültem, de hát majd úgy is kiderül, hogy nem :D. Ha nincs a Lifetilt, soha nem mozdulok meg, most pedig még úgy vagyok vele, ez még nem az a k*rva nagy túlsúly, amivel ne lehetne mit kezdeni (tudom, hogy mindennel lehet, csak hát értitek, na. :D) ezt talán még rendbe tudom rakni 75 nap alatt. A neheze úgy is utána jön, mert ugye hát meg is kell tartani.
Amit várok/szeretnék ettől a 75 naptól:

  • Nyilván első helyen a fogyás :D
  • Több önbizalom, kevesebb stressz, "kiegyensúlyozottság"
  • Szebb bőr (ezalatt a kevesebb pattira gondolok)
  • Nagyon remélem, hogy a migrénem is elmúlik, vagy legalábbis javul
  • tapasztalat.

Hát ennyi lenne, egyenlőre. Bencét/Tomit nem fogom ajnározni, abból úgy is kap eleget. Szerintem jó amit csinál, a gondolkodását nő létemre majdnemhogy 100%-ban osztom, engem nem zavar a stílusa sem.

(A blogot magamnak írom, nem is osztom meg sehol. Önellenőrzésre készül:))

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://allyoucannoteat.blog.hu/api/trackback/id/tr984586573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.06.16. 00:43:45

hasonloak vagyunk (majdnem, csak van koztunk 10 ev), de nalunk is az van, hogy az ember barmit ehet, en meg a pohar viztol is hizom...a kerti partik szerintem dieta szempontjabol zsenialisak, grillezni egeszseges, es melle lehet tolni a salatat ezerrel :) az alkohol az elejen szerintem nehez lesz, en most mar szinte alig iszom, nemdietas idoszakban sem.

taplalek kiegeszitokre szerintem annyira nincs szukseg, a zsiregetok ugy is csak addig hatnak, amig szeded oket, ha abbahagyod, annyi is volt.

sok szerencset a programhoz, bar azt tartsd szem elott, ha meg szeretned tartani az eredmenyt (es altalanossagban egeszsegesebben elni) az eletmodvaltas egy eletre szol.hajra hajra.

udv
a.nna

AllYouCan(Not)Eat 2012.06.16. 11:02:59

@ajmfebulosz: Kerti partik.. hát igen, csak nálam eddig úgy nézett ki egy kerti parti, hogy a többiek ettek én meg ittam. :DD Hát ez most változni fog.

Persze, azt szeretném, hogy életre szóljon, de megmondom őszintén ilyen óriási kijelentést nem mertem tenni. De nagyon remélem, hogy miután ezt végig csináltam nem fog eszembe jutni kalácsot enni lekvárral és utána meginni egy pohár kólát.

(Elkezdtem olvasni a blogodat és nagyon ügyes vagy!:))

Köszönöm szépen a kedves szavakat :))
süti beállítások módosítása